Odpowiedzi

2009-11-06T15:55:43+01:00
Znaczy być osobą rozumną i kochającą
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-06T15:56:12+01:00
"Być człowiekiem" to znaczy ponosić odpowiedzialność za swe czyny.
być człowiekiem, to znaczy być człowiekiem odpowiedzialnym.
Być człowiekiem ,dobrym sumiennym.
Byc człowiekiem to znaczy być dumnym, ze nim się jest.
2009-11-06T15:56:36+01:00
...być odpowiedzialnym. To czuć, że swoją pracą bierze się udział w budowie lepszego świata.