A. Podaj trzy liczby mniejsze od 7,0(23) i większe od 7 które mają rozwinięcia dziesiętne skończone


b. Podaj trzy liczby większe od 9,37 i mniejsze od 9,371, które mają rozwinięcia dziesiętne nieskończone(zapisz te liczby w skróconej postaci)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-06T16:03:26+01:00
A.7,023
7,012
7,005

b.9,170(5)
9,170(3)
9,170(6)
21 4 21
2009-11-06T19:12:55+01:00
A) 7,01
7,001
7,0001
b) 9,3(707)
9,3(701)
9,3(702)
11 4 11
2009-11-06T19:40:22+01:00
1.
7,022
7.005
7.001

2.
9,37(2)
9,37(6)
9.37(8)

Proste.