Odpowiedzi

2009-11-06T16:12:14+01:00
Role Ananiasza spełnia wyznanie wiary :))
2009-11-06T16:31:40+01:00
Wobec mnie spełnia taka role mój tata Artur
dlatego,że chodzimy co niedziela do kościoła na msze
Podwozi mnie do szkoły kupuje mi rożne gadżety i daje
mi fundusze na rożne łakocie

1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-06T16:56:18+01:00
Mniej wiecej taką rolę wobec m,nie spełnia moja ciocia Elizabeth. Ona jest bardzo mocno wierzącą kobietą i to właśnie ona pokazała mi jak bardzo ważna jest modlitwa kościół i Pan Bóg. Jest moją matką chrzestną i niosła mnie do chrztu. Bardzo się z tego cieszę ponieważ jest moją ulubioną ciocią.


(nie wiem czy o to chodziło)