Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-06T16:01:02+01:00
Prąd elektryczny – każdy uporządkowany (skierowany) ruch ładunków elektrycznych.

Ruch ten zazwyczaj jest powodowany obecnością pola elektrycznego (różnicy potencjałów).
2009-11-06T16:04:01+01:00
Prąd- uporządkowany układ ładunków elektrycznych.
prąd może być:
-stały
_elektryczny
2009-11-06T16:04:38+01:00
Prąd jest to ruch ładunków elektrycznych.Nośnikami tych ładunków mogą być elektrody lub jony.