Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-06T16:06:23+01:00
A)
I: 900 * 110% = 990 zł.
II: 990 * 120% = 1 188 zł.
b)
1 188 - 900 = 288
288 / 900 * 100 = 32%

Sprawdzamy 900 * 132% = 1 188
1 5 1
2009-11-06T16:10:56+01:00
900+10%=990-pierwsza podwyżka
900+20%=1080-podwyżka druga
2009-11-06T16:24:28+01:00
Pierwsza podwyżka to 900 *10%=990zł tyle kosztował po pierwszej podwyzce
po drugiej 990*20%=1188
cena wzrosła o 1188-900=228 zł