Odpowiedzi

2009-11-06T16:06:39+01:00
Byś prawdziwym patriotą jest sprawą honoru

1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-06T16:08:56+01:00
Wykonanie tego zadania to SPRAWA HOnoRU!

Kupienie tej bluzki to będzie punkt honoru.
2 3 2
  • Użytkownik Zadane
2009-11-06T16:13:18+01:00
Moje oceny maja wiele do rzyczenia,bedzie ta mój punk honoru aby je jak najszybciej poprawic.
Obrazając kolerzanke i przeproszenie jej jak najszybciej jest to moja sprawa honoru i godnosci osobistej.
2 3 2