Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-06T16:05:49+01:00
Austria, Belgia, Cypr, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Luksemburg, Malta, Niemcy, Portugalia, Słowacja, Słowenia, Włochy,Monako, San Marino, Watykan,Andora, Czarnogóra, Kosowo . tyle wystarczy ?
14 4 14
  • Użytkownik Zadane
2009-11-06T16:08:14+01:00
Jest 16 państw tworzących strefeę euro w Uni Europejskiej:
Austria
Belgia
Cypr
Finlandia
Francja
Grecja
Hiszpania
Holandia
Irlandia
Luksemburg
Malta
Niemcy
Portugalia
Słowacja
Słowenia
Włochy
13 3 13
2009-11-06T16:24:00+01:00
Austria,Cypr,Belgia,Grecja, Francja,Finlandia,Holandia, Hiszpania, Irlandia,Luksemburg,Włochy, Słowenia, Słowacja, Portugalia, Niemcy, Malta.,Monakao



13 2 13