Odpowiedzi

2009-11-06T16:04:59+01:00
Duchu św proszę cię o wsparcię w szkole , w domu i w pracy byś zawsze był blisko mnie
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-06T16:07:00+01:00
Boże, proszę Cię o to żebyś nie opuszczał mnie w trudnych chwilach-kiedy jesteś mi tak bardzo potrzebny....
Wierz we mnie a bym nigdy nie opuściła Kościoła Św.,umacniaj mnie każdego dnia,bardziej! Proszę Cię o tyle ! Amen...

Może,że się nie rymuje, ale myślę że pomogłam!