Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-06T16:28:43+01:00
1cm:100 000 000cm
1 cm: 1 000 000m
1 cm: 1 000km
Teraz weź linijkę i weź pomiar ile centymetrów jest od Buenos Aires do Sztokholmu. Pamiętaj żeby twoja mapa była w dobrej skali. Jeśli te miasta dzieli na przykład 13,3 cm to odległość w linii prostej wynosi 13 tysięcy 300 kilometrów - pamiętaj, że jest to przykład.
Teraz to rozpisz.
13,3*1000km=13300km.
Sam zmierz odległość, na mojej mapie w tej skali niestety jest zagięcie i odległość będzie niedokładna.
3 5 3
2009-11-06T16:59:59+01:00
100km*ile jest tam cm miedzy miastami i masz gotowy wynik
3 3 3
2009-11-06T17:07:54+01:00
1:10000000

1cm-> 10000000 cm
1cm -> 100000 m
1cm -> 100 km



15cm× 10= 150 km
3 2 3