Odpowiedzi

2009-11-06T16:34:53+01:00
Jedzenie, śpiwór , ubranie , książeczka , różaniec - najpotrzebniejsze tak myślę.
3 1 3
2009-11-06T16:34:55+01:00
W mojej torbie znalazła by się miłość do wszystkich bliźnich a także do boga . byłoby tam krzyż sw. bym pamiętała o swej religi. spakowałabym także wodę święconą która wspierała by mnie kiedy się przeżegnam.
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-06T16:42:04+01:00
W mojej torbie znalazła by się miłość do rodziny którą dziele szacunkiem, bliżnich oraz do Boga.Spakowałabym także Jedzenie, śpiwór , ubranie , książeczka , różaniec oraz wodę święconą potrzebną do przeżegnania się.

Myślę że to wszystko co napisałam wystarczy:)
Pozdrawiam
5 2 5