Odpowiedzi

2009-11-06T16:45:33+01:00
Praca w swietle biblijnego aktu stworzenia swiata nabiera wymiaru takiego iz praca jest jest bardzo wazna rzecza pomagajaca osiagnac dany cel i wlasna sadysfakcje.
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-06T16:46:44+01:00
W akcie stworzenia świata praca namiera wymiaru dużego poświęcenia i staranności aby świat był jak najdoskonalszy i jak najlepszy dla ludzi i zwierżąt którę będą go zamieszkiwały.

nie wiem czy to jest dobrze ale się starałem.
5 2 5