Muszę napisać rozprawkę na temat ,,Wśród ludzi jest się także samotnym...''
i potrzebuje jakiś pomysłów na argumenty uzasadniające tą tezę(prace napisze sama ,ale potrzebuję pomysłu ) Argumenty z literatury i z osobistych refleksji.
Z góry dzięki

2

Odpowiedzi

2009-11-06T16:50:13+01:00
* Jeżeli nie masz przyjaciół jesteś samotny
* Na ziemi są miejsca bezludne - temu kto się tam osiedli będzie doskwierała samotność
* Gdy ktoś nas nie rozumie, gdy nie mamy kogoś poprosić o rozwiązanie trudnych problemów jesteśmy samotni
* W ogromnym tłumie, gdy ktoś potrzebuje pomocy rzadko zdarza się, że to ktoś jej pomaga

Korzystałam z tej strony.
http://www.sciaga.pl/tekst/23515-24-rozprawka_z_malego_ksiecia

Mam nadzieję, że pomogłam.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-06T16:52:21+01:00
1 argument:
mozesz napisac o tym ze gdy ktos ma swoją "subkulture" czy tam styl moze byc odizolowany od innych ludzi (podajesz wymyslony przyklad kolegi np. ktory jest EMO z ktorego wszyscy sie smieja i olewaja)
2argument:
mozesz napisac o tym ze czlowiek majacy sporo "przyjaciół" popada w depresje, ma problemy i zostaje sam ze swoimi problemami ...
3argument:
mozesz napisac jak czlowiek ma wielu kolegow a jednak niema nikogo takiego prawdziwego do ktorego moze sie wyzalic itp jak np" przyjaciel" na swoim przykladzie przykladowo gdy masz swoje racje a inni sie z tym nie zgadzaja i niechcesz sie z nimi utozsamiac wiec zostajesz sama
4argument:
gdy ktos ma ciezką sytuacje w domu czyli np brak pieniedzy, jest biedy niema ubran chodzi w szmatach jakichs i inni nie chcą z nim przebywac bo dla nich to wstyd przebywac lub jak ktos jest ze wsi itp. przyklad mozesz podac jakiegos kolegi ktorego widzialas u babci na wsi czy cos takiego
mam nadzieje ze pomoglem, pozdro ;)
2 3 2