Odpowiedzi

2009-11-06T16:42:22+01:00
-zapoczatkowuja proces sukcesji (powstawanie nowego ekosystemu),
- zapoczatkowuja procesy glebotwórcze, próchnicy w glebie,
- sa bioidentyfikatorami (zanieczyszczenia tlenkiem siarki)
- sa pozywieniem dla zwierzat
13 2 13
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-06T16:42:35+01:00
-zapoczatkowuja proces sukcesji (powstawanie nowego ekosystemu),
- zapoczatkowuja procesy glebotwórcze, próchnicy w glebie,
- sa bioidentyfikatorami (zanieczyszczenia tlenkiem siarki)
- sa pozywieniem dla zwierzat
DOSTANIESZ ZA TO OKOŁO 5 ;) ja też miałęmj te zadanie
Daj najlepszą odpowiedź plisss
Myśle że pomogłem
17 3 17
2009-11-06T17:03:01+01:00
-zapoczatkowuja proces sukcesji (powstawanie nowego ekosystemu),
- zapoczatkowuja procesy glebotwórcze, próchnicy w glebie,
- sa bioidentyfikatorami (zanieczyszczenia tlenkiem siarki)
- sa pozywieniem dla zwierzat
13 2 13