Odpowiedzi

2009-11-06T16:44:54+01:00
A. 50cm x 160 cm = 8000 cm²



b. 29 - (8 x 2) = 29 - 16 = 13
13 : 2 = 6.5 cm
P. = 8 x 6.5 cm = 52 cm²
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-06T16:45:13+01:00
A) 50 cm. = 5 dm
P=5*16
P=80 dm²

b)Obw. = 29cm
a=8 cm
2b=29-(2*8)
2b=29-16
2b=13
b=6,5
P= 6,5*8
P=52cm²
2009-11-06T19:30:23+01:00
A)
1 dm = 10 cm
16 dm= 16x10=160
a=50cm
b=160 cm
P=axb
P=50 cm x 160 cm
P=8000 cm (kwadratowych)
b) Ob=2xa+2xb
Ob=29 cm
a=8 cm
8cm+8cm=16 cm
29 cm-16 cm=13 cm
13 cm:2=6,5 cm
b=6,5 cm
P=axb
P=8 cmx6,5 cm
P=52 cm (kwadratowe)