Odpowiedzi

2009-11-06T16:51:39+01:00
Składniki:
10 kg. uśmiechu
0 kg. zmartwień
8 kg. przyjaźni

Sporządzenie:
Wstawić wodę dodać wszystkie składniki i wymieszać. Wypić!:)

Smacznego!
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-06T16:57:09+01:00
Przepis na optymizm:
8 szklanek mądrości
9 łyżek śmiechu
2 kg poczucia humoru
5 łyżeczek powagi
200 gramów szczęścia
1 kg koleżeństwa

Na początek wsypać 9 łyżek śmiechu do 7 szklanek mądrości i powolutku mieszać, następnie dodać 2kg poczucia humoru i 1kg koleżeństwa. Wszystkie składniki mieszać około 5 minut później dodać 1 szklankę mądrości. Włożyć na 30 minut do piekarnika. Po upieczeniu wyciągnąć masę i posypać ją 5 łyżkami powagi oraz 200 g szczęścia.
2009-11-06T17:17:42+01:00
PRZEPIS NA OPTYMIZM
SKŁADNIKI:
5kg. szczęścia
8 łyżek śmiechu
3 kg. poczucia humoru
0,5 kg koleżeństwa
0,6 kg przyjaźni
kilka kropel zadowolenia

SPOSÓB PRZYRZĄDZENIA:
Do 5 kg szczęścia dosypać 8 łyżek śmiechu. Dolać 6 kropel zadowolenia. Wszystko dokładnie wymieszać. Do tej masy dodać 3 kg poczucia humoru. Ubijać mikserem przez około 2 minuty. Do wszystkiego dodać 0,5 kg koleżeństwa. Piec ok. 10 minut. Na koniec przełożyć 0,6 kg przyjaźni.

Następnie zjeść. Na efekt poczekać ok. pół minuty.

Smacznego !

Nawet nie poczekałaś na wszystkie odpowiedzi. Ale jesteś. Ktoś się stara, a ty go olewasz. Nie licz już więcej na moją pomoc.
;( :( :( ;/