Dane są zbiory:

A={5,6,7,8,9,10}
B={0,2,4,6,8,10,12,14,16,18,20}
C={5,10,15,20,25,30,35,40,45,50}
D={10,20,30,40,50,60,70,80,90,100}


Wyznacz zbiór:

a) D \ C
b) A n B n C
c) (A u B) n C
d) A u (B n C)
e) (A \ D) u (C n B)
f) (C n D) \ (A u B)
g) (D \ C) n (B \ A)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-06T17:00:09+01:00
A={5,6,7,8,9,10}
B={0,2,4,6,8,10,12,14,16,18,20}
C={5,10,15,20,25,30,35,40,45,50}
D={10,20,30,40,50,60,70,80,90,100}


Wyznacz zbiór:

a) D \ C={60,70,80,90,100}
b) A n B n C={10}
c) (A u B) n C= {5,10,20}
d) A u (B n C)={5,6,7,8,9,10,20}
e) (A \ D) u (C n B)={5,6,7,8,9,10,20}
f) (C n D) \ (A u B)= {30,40,50}
g) (D \ C) n (B \ A)= zbiór pusty
4 3 4
2009-11-06T19:12:30+01:00

a) D/C= {60, 70, 80, 90, 100}

b) A n B n C={10}

c)(A u B) n C={5,10,15,20,25,30,35,40,45,50}


d) A u (B n C)={10}


e) (A \ D) u (C n B)={5,6,7,8,9, 10,20,30,40,50}

f) (C n D) \ (A u B)={30,40,50}

g) (D \ C) n (B \ A)={ brak}
1 1 1