Odpowiedzi

2009-11-06T17:00:54+01:00
Grupa społeczna to mała lub duża zbiorowość ludzi niekoniecznie mających wspólny cel,ludzie na przystanu tworzą grupę społeczną.:)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-06T17:04:44+01:00
Grupa społeczna to co najmniej 3 osoby. osoby stojące na przystanku(jeśli ich liczba przekracza 3 lub jest jej równowarta) tworzą grupę społeczną osób stojących na przystanku.
2009-11-06T17:07:24+01:00
Grupa społeczna to mała grupa ludzi których cos łączy ludzie na przystanku to też grupa społeczna ,ale musi przekraczac pewną liczbe