Odpowiedzi

2009-11-06T17:07:57+01:00
Czij matkę swoja i ojca ponieważ oni cie wychowuja troszczą sie daja ci jeśc i pic <33
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-06T17:08:57+01:00
4 przykazanie dekalogu-czcij ojca swego i matkę swoją mówi nam że mamy szanować naszych rodziców, wykonywać ich polecenia pomagać im orazsłuchać. Musimy modlić się za nich pokazywać że są dla nas wzorem do naśladowania, że czujemy do nich respekt i uznanie.
2009-11-06T17:09:24+01:00
E przykazanie mówi o tym abyśmy szanowali rodziców ,słuchali się ich .