Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-06T17:28:51+01:00
L-obwód
P-pole
r-promień
d-średnica

L=2[m]
L=2πr

2=2πr
r=1/π

P=π*r²
P=π*[1/π]²
P=π*[1/π²]

P=1/π [m²] odp.B
10 4 10
2009-11-06T17:30:07+01:00
2009-11-06T17:40:01+01:00
P=TTr(kwadrat)
żeby obliczyć pole trzeba znać r czyli promień korzystamy ze wzoru na długość okręgu
l=2TTr
l=2
2=2TTr/:2TT
2:2TT=r
r=TT
P=TTr(kwadrat)
p=TT*TT(kwadrat)
p=TTm(kwadratowych)
4 3 4