Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-06T17:38:42+01:00
Uwaga Turyści !
Zachencamy do przejażdżki po afrykańskiej pustyni .
Jest dużo atrakcji . Bedzie tez dużo konkursów i nagrodą głowną jest rower górski . Wejście darmowe osoby mogą wejść pełnoletnie albo z opiekunem .
Bardzo chetnie was zapraszamy i byli byśmy w dzieczni jeżeli byście przyszczli .
A wiec dozobaczenia na afrykańskiej pustyni .
1 1 1
2009-11-06T19:28:27+01:00
Uwaga!
Zachęcamy do przejażdżki po afrykańskiej sawannie.
Przewidujemy mnóstwo atrakcji np. konkursy z nagrodami. Osoby w wieku powyżej 18 lat płacą za wstęp symboliczną złotówkę na rzecz fundacji zajmującej się dożywianiem dzieci z ubogich rodzin.

Do zobaczenia!

1 4 1