Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-06T17:34:08+01:00
Nudzi Ci sie wszystko dookola?
Szukasz dobrej zabawy?
Chcesz sie rozerwac?
Nie kupuj granatu!
Nie potrzebujesz go! Potrzebujesz nowej plyty najlepszego zespolu (tu wpisz dowolny zespol) !!!
Pedz do sklepu! Nie zapomnij ubrac butow!


takie glupie,ale reklama jakby nie bylo;]
84 4 84
2009-11-06T17:37:29+01:00
Napisze ci reklame lipy !
sama wymyslalam !
Najlepsze drzewo pod słońcem - lipa!
rozłorzysta kororna zachwyt u nas budzi
od zapachu jej kwiatkow nikt nie marudzi!
Kazdy skrzypek jest zadowolony
kiedy wie, ze instrument z drewna lipy jest zrobiony!
Meble w domu zawsze lsnia,
bo z lipy zrobione sa!
przeziebienie szybko mija,
gdy ktoś herbate z lipy wypija!
tak wiec nie narzekaj,
tylko wyrobu z lipy kupuj - nie czekaj!

heh:D forma wiersza pzdr:**
48 3 48
  • Użytkownik Zadane
2009-11-06T17:44:38+01:00
Pragne panstwu przedsawic produkt idealny ,na kazda kieszen jest po prostu unikatowy w swoim rodzaju jest to mianowicie uządzenie zastepujace szczoteczka do zębow,ale to nie jest zwykle urzadzenie z kturym spotykacie i uzywacie na codzien a to dlatego ze to urzadzenie same myje zeby.Pragne zademonstrowac panstwu to unikatowe jednorazowe urzadzenie .Jest w kształcie rogalika ,dopasowanie polega na tym ze po włozeniu do ust samo ukształowuje sobie forme.Nakladamy wiec tylko odrobine pasty i wkładamy do ust ,urzadzenie zaczyna proces czyszczenia.Po minucie wyjmujemy i efekt jest wprost nieziemski lsniace czyste ząbki.Urządzenie myjemy pod bierzaca woda.
Jest na baterie sloneczne tak przy okazji dbamy o środowisko.Wiec nie zasanawiajcie sie ,jest naprawde cudowne i na karzda kieszen
46 3 46
dziękuję możesz dodać zdięcie tego produktu pllis
heh ... serio myślisz ten produkt istnieje...