Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-06T17:41:00+01:00
1573:61=613
W kwietniu wypożyczono o niż w styczniu 613
2009-11-06T17:43:58+01:00
Przyjmuje że 11,5 i 32,5 to wyrażenia procentowe
dane:
1573 książki wypożyczone w półroczu
11,5 styczeń
32,5 kwiecień
rozwiązanie:
11,5 z 1573
1573/100 *11,5 = 180,9

32,5 z 1573
1573/100 * 32,5= 511,2

511,2 - 180,9 = 330,3

/ znak dzielenia
* znak mnożenia

odpowiedź: W kwietniu sprzedano o 330,3 książek więcej niż w styczniu.