Odpowiedzi

2009-11-06T17:57:58+01:00
6+3=9
6-3=3
9/3=3

Odp. Będą to liczby 6 i 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-06T17:59:20+01:00
1 przykład
10+5=15
10-5=5
5*3=15

2 przykład
20+10=30
20-10=10
10*3=30
2009-11-06T19:21:04+01:00
X + y = 3(x-y)
x + y = 3x -3y
4y = 2x
2y = x

wniosek :
jedna liczba musi byc 2 razy iweksz od drugiej

spr.
50+25= 75
50-25= 25

8+4= 12
8-4 =4


^^ w innych tego nie miales/las