Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-06T17:57:09+01:00
Chandra - stan przygnębienia, złe samopoczucie, niskie poczucie wartości, apatia, depresja, poczucie beznadziejności
2009-11-06T17:57:46+01:00
Niskie poczucie wartości, depresja, smutek
2009-11-06T18:00:53+01:00
Znalazłam cztery znaczenia tego słowa . ;)
1. stan przygnębienia, złe samopoczucie, niskie poczucie wartości, apatia, depresja, poczucie beznadziejności.

2. (Ćandra) - Księżyc i jemu odpowiadajace bóstwo w hinduizmie.

3. Subrahmanyan Chandrasekhar - często w skrócie nazywany Chandra.

4. Obserwatorium rentgenowskie Chandra

_________
myślę, że pierwsza odpowiedź jest najlepsza . :)

__
mam nadzieję, że pomogłam . ;))
1 5 1