1.uraz stawu(11 liter)
2.chroni staw kolanowy(6 liter)
3.staw umożliwiający ruch kości we wszystkich kierunkach(7 liter)
4.znajduje się w trzonie kości długich(5 liter)
5.schorzenie atakujące stawy.9 liter)
6.tkanka mięśniowa w ścianach naczyń krwionośnych6 liter)
7.ruchoma kość trzewioczaszki(6 liter)
8.jedna z kości obręczy barkowej(8 liter)
pomóżcie:*

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-06T18:17:26+01:00
1.zwichnięcie
2.rzepka
3.kulisty
4.szpik
5.reumatyzm
6.gładka
7.żuchwa
8.obojczyk
1 5 1
  • kreo
  • Początkujący
2009-11-06T18:26:24+01:00
1.zwichnięcie
2.rzepka
3.kulisty
4.szpik
5.reumatyzm
6.gładka
7.żuchwa
8.obojczkyk