Odpowiedzi

2009-11-06T18:16:27+01:00
2009-11-06T18:17:04+01:00
35 zł - koszt całej wycieczki
60%*35zł=21zł -koszt transportu przed podwyzka
106%*21=22.26zł-koszt transportu po podwyzce
wysokosc doplaty= 22,60zł- 21zł=1,60

odp. Kazdy z uczestników wycieczki powinien dopłacic 1,60zł.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-06T18:41:43+01:00
35 zł- koszt wycieczki
35zl-100%
x-60%
100x=2100/:100
x=21zł- koszt transportu przed podwyszka

21-100%
x-6%
100x=126/:100
x=1,26

ODP. kazdy uczestnik musi dopłacic 1,26