W reklamie firmy produkującej trójnogie stoły przedstawiono rysunek, który miał pokazywać jak dynamicznie rozwija się ta firma.
a) O ile procebt wzrosła produkcja trójnogich stołów w roku 2006 w porównaniu z 2005.
b) O lie procent produkcja wzrosła w roku 2007 w porównaniu z rokiem 2005?

Zad ze str 83 z podręcznika dla gimnazjum kl 1 matematyka z plusem!
Pliss rozwiążcie to:)
Pozdro:)

3

Odpowiedzi

2009-11-06T18:16:10+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-06T18:19:18+01:00
A) (206-200):200 * 100%= 3%

Produkcja wzrosła o 3%

b) (210-200):200 * 100%= 5%

Produkcja wzrosła o 5%
3 3 3
2009-11-06T18:29:48+01:00
A) (206-200)÷200×100%= 3%
Odp.:Produkcja trójnogich stołów wzrosła o 3%

b) (210-200):200×100%= 5%
Odp.:Produkcja w roku 2007 w porównaniu do roku 2005 wzrosła o 5%
1 1 1