Odpowiedzi

2009-11-06T18:23:07+01:00
Jednorodne:
kreda
piasek
kasz

niejednorodne:
kreda z piaskiem
kasza z owocami
sałatka z ryba
3 2 3
2009-11-06T18:23:45+01:00
Jednorodna: benzyna, solanka, cukier w wodzie,
niejednorodna: opiłki żelaza zmieszane z cukrem, piasek z wodą, zaprawa murarska,
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-06T18:25:16+01:00
Jednorodne :
roztwór soli w wodzie , woda z atramentem , woda z denaturatem , spirytus z sokiem .

Niejednorodne :
opiłki żelaza z siarką , piasek z wodą , woda z olejem , sproszkowana kreda z solą kuchenną .
3 5 3