Odpowiedzi

2009-11-06T18:57:07+01:00
A)
(36¹⁰⁰:6¹⁰⁰)∧(1,8¹⁰⁰∧5/8)¹⁰⁰∧(1/6)¹⁰⁰=
(36÷6)¹⁰⁰ ∧ (1,8¹⁰⁰)¹⁰⁰ ∧ 0,625¹⁰⁰= 6¹⁰⁰∧ (1,8¹⁰⁰)¹⁰⁰ ∧ 0,625¹⁰⁰

b)
(0,25¹²∧8¹²:0,4¹²)∧(1/4)¹²:(1/8)¹²=
(0,25¹²∧20¹²)∧(2/8)¹²:(1/8)¹²=
(0,25¹²∧20¹²)∧2¹²
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-06T22:12:29+01:00
1.
(36¹⁰⁰:6¹⁰⁰)∧(1,8¹⁰⁰∧5/8)¹⁰⁰∧(1/6)¹⁰⁰=
(36÷6)¹⁰⁰ ∧ (1,8¹⁰⁰)¹⁰⁰ ∧ 0,625¹⁰⁰= 6¹⁰⁰∧ (1,8¹⁰⁰)¹⁰⁰ ∧ 0,625¹⁰⁰

2.
(0,25¹²∧8¹²:0,4¹²)∧(1/4)¹²:(1/8)¹²=
(0,25¹²∧20¹²)∧(2/8)¹²:(1/8)¹²=
(0,25¹²∧20¹²)∧2¹²

3. nie wiem
2009-11-06T23:14:59+01:00
A)(36¹⁰⁰:6¹⁰⁰)∧(1,8¹⁰⁰∧5/8)¹⁰⁰∧(1/6)¹⁰⁰= 6¹⁰⁰ * 1,125 ¹⁰⁰ * 1/6 ¹⁰⁰ =
1,125 ¹⁰⁰

b) (0,25¹²∧8¹²:0,4¹²)∧(1/4)¹²:(1/8)¹²=5¹² * 1/4¹² = 1,25 ¹²


c) 10¹⁰²∧0,2¹⁰²: tu załącznik ∧50¹⁰²= (2/x*50)¹⁰²


x - bo ni ma zalacznika :P




pozdrawiam! :))