Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-06T18:43:00+01:00
J. W. Goethe Cierpinia młodego Wertera
Tristan i Izolda Joseph Bedier
Romeo i Julia William Szekspir
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-06T18:46:27+01:00
Romeo i Julia- W. Szekspir.
Dzieje Tristana i Izoldy- J. Beider
Obietnica- D. Stell
Wesele w niebie- E. Mirce
Wichrowe Wzgórza- E. Bronte
Spóźnieni kochankowie - Wharton
Serce w ogniu i Zaklinacz koni - N. Evans
Ulana - Kraszewskiego
Listy miłości - M. Nurowska
Po prostu razem - A. Gavalda
Niedobry chłopiec - O. Goldsmith
Impreza u Ralpha - L.Jewe
Miłość ponad czasem" A. Niffenegger