Odpowiedzi

2009-11-06T19:02:11+01:00
temat | adresat | podmiot

"Na lipę": zalety życia na wsi | ? | drzewo (lipa) mówiące o swoich zaletach
"O doktorze hiszpanie": przydoda doktora ze wścibskimi paniami | ? | doktor "umęczony" przez kobiety

"do hanny" nie znam :(
3 2 3
2009-11-06T19:14:37+01:00
"Na lipę"
-temat: podmiot liryczny opowiada o swoich zalteach i zaprasza na odpoczynek
-adresat: GOŚĆ
-podmiot liryczny: LIPA
"Do Hanny":
-adresat: kobiety
-podmiot liryczny: mężczyzna
"O doktorze Hiszpanie":
-adresat: "pan"
-podmiot liryczny: mężczyzna
-temat: życie bohatera autentycznego, doktora Hiszpana (Piotr Roizjusz)

Więcej nie wiem xdd
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-06T19:23:43+01:00
"Na lipę"
-temat: podmiot liryczny opowiada o swoich zaletach i zaprasza na odpoczynek
-adresat: GOŚĆ
-podmiot liryczny: LIPA
"Do Hanny":
-temat: uczucie powinno być szczere i głębokie, nie można go ofiarować z wyrachowania. Kobieta nie może mieć serca jak twardy kamień.
-adresat: kobiety
-podmiot liryczny: mężczyzna
"O doktorze Hiszpanie":
-adresat: "pan"
-podmiot liryczny: mężczyzna
-temat: życie bohatera autentycznego, doktora Hiszpana.
---
mam nadzieję że pomogłam :)
Pozdrawiam,
Domka275
3 1 3