Hej:) mam wielki problem, myślę że mi pomożecie:)
Muszę wymyślić hasła na temat "dzień bez futra" oraz "bezpieczna jazda samochodem...głównie bez używania komórki"
Hasła te będą znajdowały sie na ulotce także muszą być krótkie i treściwe....

POMOCY:)

3

Odpowiedzi

2009-11-06T19:01:46+01:00
Daruj zwierzę załóż płaszcz !!!<-----D. bez futra!

Jedź nie gadaj przez telefon , uratujesz życie kolegom !<---kierowca bez telefonu !!

Może pomogłam ??

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-06T19:04:30+01:00
Dzień bez futra. "Niestrasz zwierząt futerkowych!"
Bezpieczna jazda..."Musisz zadzwonić? Zatrzymaj się!"
2009-11-06T19:24:44+01:00