Odpowiedzi

2009-11-06T19:13:51+01:00
Dane:
v(głosu) = 340m/s
v(samolotu) = 2x340m/s= 680m/s

szukane:
v(samolotu) = x km/h

v(s)= 2x340m/s:1000/3600
v(s)= 680m/sx3,6
v(s)=2448km/h
129 4 129
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-06T19:22:46+01:00
Dane:
V,głosu=340m/s

Szukane:
V,samolotu=?

340+340=680m/s
680 m/s= 680×0,001_/_1/3600 km/h= 0,680_/_1/3600 km/h=
=680/1000÷1/3600= 68/100×3600/1= 2448 km/h

Odp. Ponaddźwiękowy samolot poruszający się z prędkością dwukrotnie większą od prędkości dźwięku wynosi 2448 km/h.
81 4 81