Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-06T19:04:56+01:00
Spalanie całkowite:
2 C₄H₆ + 11O₂ →6H₂O + 8CO₂

Półspalanie:
2 C₄H₆ + 7O₂ → 6H₂O + 8CO

Spalanie niecałkowite:
2 C₄H₆ + 3O₂ → 6H₂O + 8C
1 5 1
2009-11-06T19:04:45+01:00
Wzór sumaryczny butynu: C4H6

2 C4H6 + 11 O2 → 8 CO2 + 6 H2O

2 C4H6 + 7 O2 → 8 CO + 6 H2O

2 C4H6 + 3 O2 → 8 C + 6 H2O

Pozdro)

1 1 1
2009-11-06T19:05:23+01:00
Reakcje spalania:
Spalanie całkowite:

2 C4H6 + 11O2 →6H2O + 8CO2

Półspalanie:

2 C4H6 + 7O2 → 6H2O + 8CO

Spalanie niecałkowite:

2 C4H6 + 3O2 → 6H2O + 8C
nie wiem czy o to ci chodziło:)