Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-06T19:18:43+01:00
Droga Babciu,
Piszę do Ciebie w bardzo ważnej sprawie. Doszłam do wniosku, że nie powinnaś być sama na starość. Mimo, że często Cię odwiedzamy, na codzień pewnie czujesz się samotna i nie potrzebna. W związku z tym proponuję abyś przeprowadziła się do nas. Mamy duży dom, w którym na pewno znajdzie się miejsce również dla Ciebie. Rodzice już się zgodzili. Możesz do nas przyjechać choćby dziś.
Kochająca wnuczka xxx
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2009-11-06T19:27:19+01:00
Kochana babciu
Piszac do ciebie ten list serdecznie i mocno cie caluje.
Tak dawno sie nie odzywalam ,ani nie pisalam,a przeciesz tak bardzo tesknie za toba .Wiem nie jest to wytlumaczenie ze nauka ,powinnam znalesc chwilke czasu na napisanie listu .Znam cie tak bardzo dobrze ze wiem ze bys sie ucieszyła nawet jak by było napisane Kocham Cie ,wiedziała bys co to znaczy i nie potrzeba wiele wtedy słów.Pisze do ciebie bo ostatnio martwie sie o ciebie ,po ostatniej rozmowie gdy dzwoniłam,wydawało mi sie ze sie bardzo smucisz ,wiem brakuje ci dziadka,mi rowniz go brakuje .Rozmaiałam ostatnio z rodzicami ,ze powinnas do nas przyjechac i zostac z nami nazawsze.Jestes osoba bardzo rozwazna ,nigdy nie oceniasz po wygladzie i charakteru,mogła bym tyle rzeczy od ciebie sie nauczyc .Prosze babciu ,przyjedz donasi zamieszkaj z nami ,mamy tyle miejsca w domu ,pokuj juz czka na ciebie .J est ogródek w kturym morzesz spedzac i odpoczywac, niedaleko jest maly par co ja lubie w nim spedzacze znajomymi wolne chwile ,bede chodziła z toba tylko przyjedz .Przeniesz sama kiedys mówiłas ze nikt nie powinien byc sam na starosc
Koncze ten list i mam nadzieje ze spełnisz nasza prosbe i zamieszkasz z nami
Twoja na zawsze w nuczka Iza
1 5 1