TEMAT: Dziedziczność
rozwiąż pare haseł w krzyżówce których ja nie umiałem
1.Organellum komórkowe zawierające informacje genetyczną..... 4 litery
2. powstaje w wyniku połaczenia się dwóch gamet... 6 liter
3. Zdolnośćdo wydawania na świat ptomstwa... 11 liter
4. połączenie komurki jajowej z plemnikiem... 12 liter
5. rozmnarzanie za pomocą np kłączy, cebul... 11 liter
6. podwójna tworzy DNA... 2 litery

2

Odpowiedzi

2009-11-06T19:24:49+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-06T19:35:22+01:00
1. Czy ja wime czy na 4 litery? Jedyne organy które zawierają materiał genetyczny to w plemniku główka a w komórce jajowej jądro komórkowe.
2. zygota
3. rozrodczość
4. zapłodnienie
5. wegetatywne ( tak mi się wydaje, bo wegetatywne to jest takie, gdzie rozdziela sie jakaś czesc, lub tworzy sie nowa i potem odpada i rośnie jako nowy ogranizm.
6. Na pewno na dwie? Jest kilka rzeczy które podwójnie tworzą DNA ale na 100% nie na 2 litery.

Mama nadzieję, że mojaodpowiedz będzie najlepsza ;) pozdrawiam ;*