Odpowiedzi

2009-11-06T19:37:57+01:00
Liczymy pow. fontanny P₁= П 3² = 9П
Liczymy pow. obejmującą fontannę i chodnik jednocześnie P₂= П 4² = 16П
Powierzchnia chodnika = Pc = P₂- P₁= 16П - 9П = 7П

П= pi
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-06T20:21:50+01:00
P1=πr² P1=π * 4² P1=16π

P2=πr² P2=π * 3² P2=9π


Powierzchnia chodnika = 16π - 9π = 7π


Wrazie jakis niejasznosci prosze pisać
2009-11-06T20:53:11+01:00
P1=πr² P1=π × 4² P1=16π

P2=πr² P2=π × 3² P2=9π


odp. powierzchnia chodnika to 16π - 9π = 7π