Odpowiedzi

2009-11-06T20:03:24+01:00
No, jak błagasz to może np.

Panie Jezu dziękuję Ci, że mnie odnalazłeś z pośród tych roślin.Gdyby nie Ty może pożarł by mnie wilk,a może bym teraz gdzieś tam się błąkała.Bardzo Ci Jezu jeszcze raz dziękuję. Obiecuję, że już nigdy nie odejdę od stada.

Może być?
22 3 22
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-06T20:50:02+01:00
Panie Jezu! Ty znasz problemy każdej swojej owieczki, która jest częścią Twojego wielkiego stada. Tak czasami trudno w życiu iść właściwą drogą. Wiele zgubnych idei, krętych ścieżek prowadzących do pustki. Ty odnalazłeś mnie i sprawiłeś, zatroszczyłeś się o to, abym powrócił do Twojej wielkiej owczarni. Ufa, że tak będzie zawsze. Jednak pamiętaj, że jestem tylko małym człowiekiem, który często gubi się w mrocznych zaułkach.
20 4 20