Odpowiedzi

2009-11-06T19:47:54+01:00
Mickiewicz Adam
sławne nazwisko
W nazwach bałagan
poezja blisko

Nieważne że pomieszane są słowa
że czasami nie mają sensu
chodzi o to co jest w sercu
co przekazać mają słowa...




(proszę o danie mi "najlepszej odpowiedzi"
2009-11-06T19:48:05+01:00
"Jan Kochanowski"
Jan Kochanowski wybitny poeta,
Załamał się po śmierci swojej córeczki Urszulki,
Specjalnie dla niej poświęcił cały cykl trenów,
Co bardzo było szlachetne z jego strony,
Był bardzo wrażliwym człowiekiem,
Po śmierci córki jego życie całkiem się zmieniło,
Wszyscy bardzo dobrze go wspominamy.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-06T21:44:57+01:00
Stefan Żeromski któż by go nie znał?
Pomnik już nie jeden miał.
Był "sumieniem polskiej literatury"
Jednak, nigdy nie poznasz jego prawdziwej natury.
Jego dzieła są znane na całym świecie.
Słyszało o nim nie jedno dziecię.
Znasz może Dumę o hetmanie?
Nie?! To może Przedwiośnie wspaniałe?

Mam nadzieję,że się przyda :]]
Trzymam kciuki za 5 z pracy domowej! :)
Pozdrawiam :**