Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-06T19:47:44+01:00
Jest to występowanie po sobie pokolenia płuciowego i bezpłuciowego

;)
30 2 30
2009-11-06T19:48:29+01:00
Przemiana pokoleń-polega ona na następowaniu po sobie pokoleń
37 1 37
2009-11-06T19:57:23+01:00
To jest cykl życiowy organizmu, w którym pokolenie rozmnażające się płciowo występuje na przemian z pokoleniem rozmnażającym się bezpłciowo. Przemiana pokoleń jest zjawiskiem charakterystycznym dla wielu glonów i grzybów, a także dla wszystkich roślin wyższych. Występuje też u zwierząt wielokomórkowych w postaci przemiany regularnej lub nieregularnej przemiany homofazowej metageneza oraz pierwotniaków (przemiana heterofazowa lub homofazowa
83 3 83