Wszyscy uczniowie klasy Vc uczą się języka angielskiego lub niemieckiego. Języka angielskiego uczy się 4/5 uczniów tej klasy, a niemieckiego - 2/5 uczniów. Jaka część uczniów klasy Vc uczy się obu języków?
Proszę napiszcie mi aby działanie bo wynik to 1/5 - miałam w odpowiedziach.

3

Odpowiedzi

2009-11-06T19:55:44+01:00
(4/5 + 2/5) - 1 = 6/5 - 1 = 1i1/5-1 = 1/5
8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-06T19:56:13+01:00
4/5 + 2/5 = 6/5

5/5 to wszytscy

czyli 6/5 - 5/5 = 1/5

czyli obu jezykow uczy sie 1/5 uczniow
15 4 15
2009-11-06T19:57:25+01:00
4/5-j.ang
2/5 j.niemiecki
4/5+2/5=6/5
6/5-2/5=1/5
1/5 uczniów z klasy 5c uczy się obu języków.
14 4 14