Odpowiedzi

2009-11-06T19:59:33+01:00
Orzeł jest to symbol siły .
Czerwone tło jest to symbol waleczności .
2 3 2
2009-11-06T20:07:01+01:00
Orzeł wielkość i majestat
czerwone tło - szacunek (do polski )
złota korona - władze

MYśle że bedzie dobrze ;D
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-06T20:13:19+01:00
Korona w godle jest nie tylko symbolem monarchii, ale i suwerenności państwa (to ewenement naszej heraldyki- w Europie zwykle w tradycji heraldycznej to właśnie dodanie korony oznacza pozostawanie w zależności).

orzeł- symbol siły, wielkości i majestatu...

czerwone tło- symbol waleczności i szacunku do Polski

mam nadzieję że dostaniesz dobrą ocenę^^ ja za to dostałam 5.
1 5 1