Piotr wybiera się po śnadaniu w odwiedziny do kolegi.Wychodząc z domu zauważył, że czterocyfrowy układ cyfr na jego zegarku elektronicznym tworzy liczbę palindromiczną.Kiedy wrócił do domu po 350 minutach, zwrócił uwage na to ,że ponownie układ cyfr na jego zegarku tworzy liczbę palindromiczną.O której godzinie Piotr wyszedł z domu i o której wrócił.?

2

Odpowiedzi

2009-11-06T20:05:10+01:00
Wyszedł z domu o 10:01
wrócił o 13:51
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-06T20:06:20+01:00
Piotr wyszedl o 10:01 a wrocil o 15:51

Liczba palindromiczna to liczba, która przy czytaniu z lewej strony do prawej i odwrotnie jest jednakowa.:)

jezeli wyszedl o 10:01 i dosac do tego 5 godzin i 502 min to wrocil o 15:51:)