Odpowiedzi

2009-11-06T20:03:05+01:00
Można na przykład umieszczać plakaty i sam ograniczać piractwo.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-06T20:10:22+01:00
Przede wszystki powinno sie karac takich ludzi ,kary powinny byc w stosunku do przewinienia np.grzywna.Jesli chodzi o zabespieczenia .Ja bym wynalzła taki program że wyszukiwał by w sieci ktury by porównywal z oryginałem i blokował by całkowicie dostępu i sam by usówał tresc juz ściągniętą.Tak samo i na płytach znanych piosenkarzy czy filow .ZA pomocą tego programu usówało by całe nagranie ,a kara by była taka że ponieśli by koszty płyt czy kaset
1 1 1
2009-11-06T20:24:41+01:00
Np poprzez zakup oryginalnych programów, płyt cd i dvd z filmami i muzyką...