Odpowiedzi

2009-11-06T20:04:23+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Napięcie powierzchniowe zależy od temperatury cieczy.Zmniejsza się wraz ze wzrostem temperatury.
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-06T21:46:38+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Najprostszym sposobem na zmniejszenie napięcia powierzchniowego wody jest dodanie jakiegoś detergentu np płynu do naczyń .
12 4 12