Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-06T20:19:01+01:00
W naszym życiu często dochodzi do sytuacji konfliktowych, które możemy rozwiązywać kilkoma sposobami :
a) rywalizacja, walka (traktowanie konfliktu jako swego rodzaju gry, zadowala nas tylko zwyciętstwo).
b) ustępstwo ( jedna ze stron ustępuje drugiej zgodnie z hasłem ,, Mądrzejszy ustępuje głupszemu''
c) kompromis (obie strony chcą załogodzić konflik, każda z nim che co zmienia swe zdanie)
b) negocjacje ( pomoc osoby trzeciej w rozwiązaniu konfliktu).


napisalam to prosto z zeszytu bo to mialam wiec powinno byc bardzo dobrze :)
2009-11-06T22:28:35+01:00
Do konfliktu moga doprowadzic rozne zdarzenia i sytuacje takie jk np:
Przemoc
halas
praca w grupie
inne charaktery i poglady