Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-06T20:17:51+01:00
1. zjednoczenie dolnego i górnego egiptu , wynalezienie pisma
2. król Cyrus zdobył Babilon
3. zburzenie świątyni przez Rzymian
29 4 29
  • Użytkownik Zadane
2009-11-06T20:21:16+01:00
3000r. p.n.e. - powstanie Starożytnego Egiptu
539r p.n.e. - upadek Babilonu
70r. n.e.- Oktawian august zaczyna sprawowac rządy w Rzymie
11 3 11
2009-11-06T20:32:53+01:00
3000r p.n.e.- zjednoczenie dolnego i górnego egiptu.
539r p.n.e. - Król Persji Cyrus II Wielki zdobył Babilon
70r. n.e.- Zburzenie Świątyni przez Rzymian
16 4 16