Uzupełnij zadania:
Około 1% powietrza stanowią ............... , w tym głównie ........... . Nazwa ................. światczy o tym, że są bierne chemicznie. ................. odkryto wcześniej na Słońcu niż na Ziemi. ................ , jako najlżejszy z ........................ , służy do napełniania balonów. Nazwa reklam świetlnych wywodzi się od nazwy gazu ............... .

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-06T20:24:27+01:00
Około 1% powietrza stanowią gazy szlachetne , w tym głównie argon . Nazwa gazy szlachetne świadczy o tym, że są bierne chemicznie. Hel odkryto wcześniej na Słońcu niż na Ziemi. Hel , jako najlżejszy z gazów szlachetnych , służy do napełniania balonów. Nazwa reklam świetlnych wywodzi się od nazwy gazu neon .
8 4 8
2009-11-06T20:25:51+01:00
1)gazy szlachetne
2)argon.
3)szlachetne
4)Hel
5)Hel
6)neon
2 3 2
2009-11-06T21:17:28+01:00
Około 1% objętości powietrza stanowią gazy szlachetne, w tym głównie argon. Nazwa gazy szlachetne świadczy o tym, że są bierne chemicznie. Hel odkryto wcześniej na Słońcu niż na Ziemi. Hel, jako najlżejszy z gazów szlachetnych, służy do napełniania balonów. Nazwa reklam świetlnych wywodzi się od nazwy gazu neon.



;P
4 3 4