Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-06T20:29:18+01:00
Mój wymarzony nauczyciel nie powinien być ostry, powinien umieć porozmawiać z uczniami tak luzacko, mily, uprzejmy, mało dawal na zadanie i rzadko robił sprawdziany i przepuszczał na następnej klasy :). Chciaałbym żeby każdy taki był.
6 1 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-06T20:40:30+01:00
'mój wymarzony nauczyciel'

moim wymarzonym nauczycielem, a właściwie nauczycielką, jest młoda kobieta<dziewczyna> , która rozumie problemy nastolatków... kiedy czegoś nie potrafimy, żeby wytłumaczyła, pomogła... gdy przyłapie nas na ściąganiu, nie traktuje nas bardzo surowo... a przede wszystkim chciałabym, aby potrafiła naprawdę dobrze nauczyć... wtedy nie było by problemów ze ściąganiem, bo ono by było kompletnie niepotrzebne.. każdy by umiał, jak potrzeba, nie było by pretensji o brak nauki i słabe oceny... klasa wtedy nabrała by chęć do nauki... nauczyciel powinien potrafić przemawiać do uczniów, czasami w dobrych sytuacjach nawet pożartować.. wtedy zbiera on pozytywne oceny u swoich wychowanków/uczniów. uczniowie nie boją się wtedy z nim rozmawiać, mówić o swoich problemach, potrafią się nawet takiej osobie zwierzać ze swoich niepowodzeń... moim zdaniem to jest wzór prawdziwego nauczyciela, który by był naprawdę bardzo lubiany wśród dzieci i młodzieży... mieć takiego nauczyciela, to wielki fart !
__________
jakoś nie mam weny, ale i tak się męczyłam
i mam nadzieję, że pomogłam . ;)) pozdrawiam ;*
20 2 20