Odpowiedzi

2009-11-06T20:29:34+01:00
Aby zrzeszyć narody i Aby łatwiej funkcjonować, wspólna waluta, wspólny rynek....
42 3 42
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-06T20:31:02+01:00
Unię Europejską utworzono , aby wszystkie kraje w Europie były zjednoczone , mogły sobie pomagać i żeby w Europie zapanowała harmonia .
75 4 75
2009-11-06T21:00:48+01:00
Uworzona w celu wzajenej pomocy wspólpracy.żeby panował pokój na świecie.
mi sie wydaje ż ew tych zdaniach jest wszystko
38 3 38